Sunday, February 28, 2010

deNgKi SaMpai MaTi...


Assalammualaikum...

huhuhu...nape ek ade org yg suke dengki mendengki ni???haish..parah dah budak2 zaman sekarang..xleh nk tgk kesenangan n kebahgiaan org len..huhu...tp kan..p la kaco org len..np nk kaco hidup aku ni...aku tau..aku sweet n comei..haha...ayt xblh blah..puji diri sendiri...(cian kan, xde org nk puji..kui3)

why me???huhuhu..aku tahu ini adalah dugaan dr Allah ke ats hambaNya..menguji kesabaran n ketaqwaan yg aku n my huby ade..kami akn cube yg terbaik..doakan kami berjaya yer kawan2...

oleh kerana blog ni public nyer..aku xleh nk cite panjang lebar ape dh jd...hopefully sume ni akn berakhir dgn selamat tnpa ade sape2 yg sakit...tp aku skg yg sakit ht...dh xdpt respond..jgnla nk gune benda2 hitam ni utk kenkan org lain..siapa???aku pn xtau..sape yg mkn cili..die yg terasa pedas...

aku akn lebih tabah utk mengharungi sume ini..aku akan berusaha and fight watever things happen n comes into my life..aku nk kejar kebahgiaan ku..xkan ade sesiapa yg blh tentukan adakah aku bahgia atau tidak...hanya pd Allah aku berdoa kerana Allah yg Maha Mengetahui segala2 nya apa yg terjadi..dan ini juga takdir dariNya...kite same2 usaha yer bb...capai kebahgiaan kite kan..biar la ape org nk ckp...

kepada sume..jgnla kite ade sifat dengki2 ni..xbaik kan???nti kite je yg akn sakit ht n terasa pedih sendiri kan????xkn nk hidup kat dunia ni dgn sifat dengki tu???konpem xkn rase hepi n bhagia lgsg..biarla org itu hidup dgn caranyer sendiri...aku berdoa agr budak itu akn sedar akn kesilapan die dan insaf...kembali ke pangkal jalan..cari keredhaan Allah..jgn mencari kebencian Allah pd kite...amin...

p/s: aku sygkan kebahgiaan aku..tlgla pergi jauh dr hidupku...

No comments:

Post a Comment