Saturday, February 20, 2010

cutI midTERm berAKhir (bye2 KuaLa KangSAR)


Asslam...

huhu...dh lewat dh..pttnyer ni time aku tido dh...tula...asgn punyer pasal...tp skg dh xlarat dh nk wat asgn...penat mate ni..kepala dh jd weng2x dh ni..huhu...esok dh nk balik k.l...uwa...sayangnyer nk tggl kan umah ni...hurm..mak pn xberapa nk sehat lg..tok pn same..hope sume akn sehat kembali..xpe..sakit itu menguji kesabaran kite...Allah mahu kurangkan dosa hambaNya...

dh lame dh aku xstay up mcm ni..dlu slalo je stay up time dip dulu kat umah sewa..sejak due tiga menjak ni..sejarah itu berulang lg...huhu..mn tak nyer..asgn berlambak dh ni...xreti2 nk wat ker???jgn dok men tenet je wahai cik blog..(aku nasihatkan diri sendiri)..huhu....

insyaAllah..aku kene kuat n tabah menghadapi dugaan..evemn luaran osume nmpk aku sihat..dlmn...aku saja yg mengerti...mudah2an Allah redha perjalanan hidupku di ats muka bumi ini...aku mesti tabah...tiada alasan..u must fight it...

p/s: aku nk jd rajin mcm bb...wat asgn.stdy...np aku makin lost???di mana silap aku???ya..bb dh tegur aku...np aku xsedar lg???uwa...aku geram ngn diri sendiri...huk3..nk ngs kuat3.....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............

4 comments:

  1. heheheeh.....
    dearest sis keep courageous yea....
    Allah S.WT pasti bntu hmbanya yg lemah......
    n bout ur lost huh......
    heheheeh.......
    hope tht u realized yea.....
    its 4 ur future aswell.....
    hv a blast life ahead......
    tc sis...........
    n no heart feeling yea.....
    kita saling ingt mengingati.........
    muahhhhhhhhhhh............

    ReplyDelete
  2. hehehehehe.........
    keep courageous yea my dearest sis........
    Allah S.W.T psti bntu hambanye yg lemah......
    n bout ur lazyness........
    heheheeh.......
    hope tht u realized tht it is 4 ur future.....
    no heart feeling yea....
    kite saling ingt mengingati.....
    muahhhhhhhhhhhh..........
    hv a blast life ahead.........
    tc.....

    ReplyDelete
  3. selamat tinggal Kuala Kangsar~!
    wuuu~~ da lame da tak balik Kuala Kangsar..
    since atuk sedara dah meninggal..dah tak pergi sane da...
    huhu..
    (T_T)

    jage diri oke..
    kang tak sehat, xpat tulis blog..hehe

    ReplyDelete
  4. cik ulat~ thanks cik ulat..hehe..nti singgah kuala bgtau la yer..hehe..blh p jln2..hehe...cik ulat pn kene jg diri jugak...nti nk update blog..hehe

    ReplyDelete