Tuesday, February 23, 2010

dAku TerKenA


Assalam....

hr ni hr selasa...mcm bese la...pack jadual...huhu..tp nsb baek la ade gap gak 2 jam..so lega sket la..blh p mam jap ngn mbe2 ni...makan kat selera putih..mcm besela..tempat lepak..hak3...

hr ni aku dikenakan oleh lecturer lak..hehe...mn tak nyer...sir kate aku xnk postpone asgn..hehehehe...mcm ni al kisahnyer...

di satu ptg...dekat2 nk kul 4.30 ptg tu..kelas strategic management...dh dekat2 nk hbs kelas tu..dak laki ni tye kat sir suh mintk postpone asgn..actually, ktorg de asgn S.M tu...time tu lak aku ngh ckp2 ngn ima pasal bace buku xkhatam..aku geleng2 kate kat ima.."xhbs bc lg"...pastu dan2 lak sir terpandang aku n kate aku geleng kepala..xnk postpone asgn...aku tergamam jap...rupe-rupenyer..sit tgh dok discuss nk xnk postpone...hahahaha..aku yg dipersalahkan kerana geleng kepala...dan2 sume salahkan aku...haish...bukan salah den wahai kawan2 ku...huhu...sir sj j tau..huhu...aku secara automatik kate "sir tipu"...haha..selamba gl babeng kate lecturer cmtu..kui3...mintk maaf yer sir Khairul Azizan...sye xsengaja..hehehe...

pastu status asgn xtau la dpt postpone or x...hehe...hope dpt...truk2 pujuk sir..ehehehehe....cian saye kan...geng2 sume xnk backup..huhu..daku keseorangan...hahaha...byk tol asgn skg ni...fyp pn dh dekat dh...chaiyok2...hhehehe...

2 comments:

  1. hehehe...
    mar...mar....kan dah terkena...huahua...:)

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..malu dibuatnyer..huhu

    ReplyDelete