Monday, January 24, 2011

Tired


Assalamualaikum w.b.t

Hari ni bertolak dari umah kul 10.20pg macam tu..niat dihati nak pegi j.j nak beli barang sikit...lepas isi minyak kat petronas padang rengas..terus gerak ke jusco..aku pegi ngan adik sebagai teman...time nak isi minyak ni..kat pam sebelah tu..ade sorang m.cik ni..macam mane ntah..die nak kuarkan pemegang isi minyak tu tak boleh..hehe tersangkut kot..aku pegi le tolong..then m.cik tu leh terus je tutup..pastu aku cakapla.."m.cik tak tutup ngan penutup".."haah,terlupa"..hehe...memula aku pelik gak..tak kan kete pesyen baru kot ni..hehe.. :P

22hb jan malam aku ade roger cik hasnidar (ida) untuk jumpe die kat jusco nanti...hehe jumpe my bestfren....best sangat2 hari ni..round satu j.j tu..kenangan banyak kat j.j ipoh ni..hehe..opppsss...

macam-macam aku dok mencari..aku kan cerewet sikit..hhehe...nasibla ida & adik aku masih setia menjadi peneman..aku ni jenis yang jarang dok pi bershoping ni..tapi sekali aku dah shoping..aish..berplastik2 gak le..duit pun mengalir je ni..hehe..tp tak pe..all things stuffs needed for my future & my life..so its doesnt matter if i use a lot of money to buy them..berguna semuanya..alhamdulillah...tak de membazir sangat pun hari ni..all important stuffs je aku beli..termasuk yoko2...hehe

lepas p j.j singgah amik jiran yang baru keluar hospital...dalam dok menunggu tu..aku dok try yoko2 tu..tersapu banyak le pulak..habis pedih lak rasenyer..hehe..hilang gak lenguh tengkuk aku tuh..alhamdulillah..

beli toko2 tu untuk mak & tok...dorang selalu lenguh2 & sengal2 badan kan..so belikan ubat yoko2 tu...untuk mak pun aku ade beli migrain sufferer..hope mak get well soon dari migrainnyer.. :)

** esok nak ke k.l...jam sekarang dah 12.35pagi..uits..aku kene tido dah ni!! nite all..hehe (n_n)

No comments:

Post a Comment