Tuesday, September 7, 2010

Kuala Kangsar..wait for me..hehe


Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah..sekarang aku dah kat umah sewa dah..malam ni tiket balik perak...kul 9 mlm...tak sabar rasenyer nak balik umah sambut raye dengan family...even dah besar ni tak dapat duit raye dah...hehe...sekarang ni turn aku lak bagi duit raye kat anak saudaraku...dah tiga orang dah anak-anak kecil dalam rumahku..best je..ceria dan macam-macam kerenah..terhibur hati...stress pun hilang tengok gelagat dorang ni..hehe

dalam kul 4pm kang...aku akan gerak naik star & akan drop kat one stesen...tunggu my P.A mai amik after die keje...lepas tu pegi buke pose same2..for the last kan...nanti dah nak raye..hehe...nasib ade my P.A yang tolong antakan ke duta...thank you so much my P.A..really2 appreciate you..may Allah bless your life (n_n)....

tapi...dalam duk cuti2 ni...aku dok fikir fyp & assignment gak..cuti2 gak kan..tapi keje sekolah tak leh dilupekan..sentiasa menghantui ku..hahaha...entah sempat entah tidak aku nak settle kan keje before nek cuti...nanti dah leh prepare untuk yang len...takpe2..think +ve..i can do it!!!! hehe http://www.emocutez.com

sekarang ni masih awal lagi..barang2..dah half dah aku kemas..so kang settlekan yang balance ajer...tak banyak dah...ok ye semua...

SELAMAT HARI RAYA AILDILFITRI.....MAAF SALAH SILAP SAYA YER... http://www.emocutez.com

p/s: blogger semua..nantikan business terbaru saya yer....still on the way..proposal akan diusulkan pada pihak terlibat..hehe..


wslm..

No comments:

Post a Comment