Friday, September 17, 2010

Hari Akhir Di Rumah


Assalamualaikum w.b.t

Hari ni adalah hari last aku kat umah..sebelum pulang berjuang..hehe...esok dah nak balik k.l dah..aduh..kemalasan melanda diri ni..balik k.l serabut kepala dengan assignment..test..quiz...hehe..tp memang tu aku kene hadapi kan...untuk teruskan hidup menuntut ilmu...tanpa ilmu..mausia tidak berharta.bg aku tak kira la ilmu ape2 pun..janji berguna untuk diri kita, agama dan bangsa kan..

hujan kat tempat aku ni berselang hari..alhamdulillah...hujan rahmat kat...Allah limpah ruahkan rezekiNya..syukur..kesihatan orang di dalam umah aku ni ok tak ok je...termasuklah saye..hehe...sume dok pakat selsema+batuk..tak pe..once Allah memberikan kesakitan dan ujian pada hambaNya..itu bermakna..ade hikmahnya insyaAllah..

Dalam kepala ni banyak benda dok fikir..besela..as a student kan..benda tu la aku kene hadapi..jaminan masa depan.. (n_n). sekarang ni aku dok menaip sambil mengunyah kerepek yang sedap..hehe...dok umah keje nyer makan ajer..hahha..

p/s: business ku in progess..insyaAllah..

No comments:

Post a Comment