Saturday, August 14, 2010

Stay the Same


Assalamualaikum w.b.t

jam dh kul 12.35a.m..so dh nak masuk 4 ramadhan...dh 4 hari kan..kejap je mase berlalu kan??sekarang ni aku tinggal sorang je kat umah..kak ida kuar pi downtown ngan mbe die..wani lak ade hal..so aku sensorang le sekarang ni...td tenet jap ade..jap xde..dah macam cipsmore jer..huhu...actually, sekarang ni aku ngah wat asgn ibm (international business management)..dalam dok mencari idea..sempat lagi ler aku update blog+tengok fb..hehe..

tak ade ape sangat pun yang aku nak sharekan...cume aku rase hati tenang je sekarang...duk umah sewa ni..aku banyak saving..sangat2..tambah2 dalam bulan mulia ni..aku dapat bersahur macam kat umah ngan family.so nice...berbuka pun aku tak membazir pegi bazar..hehe..masak sendiri je kat umah ni..kalo beli di bazar pun kadang xtentu sedap or setimpal tak dengan harga...masak sendiri ni...sedap tak sedap aku mampu lagi terima..air tangan sendiri...hehe

so far...duit aku xbanyak le mengalir macam aku duk di area bangsar+kg baru...syukur sangat...rezeki sangat2...aku just spend rm50 sorang je sebulan untuk beli barang umah...sume dibeli...ayam, ikan, udang, sotong...hehe...cukup rase...hehe...duit minyak pun spend gak untuk sebulan...jadi dapat la aku menabung sikit untuk mase depan..hehe...

so hal tempat tinggal, makan dah no problem...sekarang aku hanye kene fokus pada kesihatan aku+pelajaran aku jer..xpayah penin2 pale pikir nak spend duit untuk makan..hehe...kadang2 tu..kalo stress ke..bile balik umah sewa..tenang je otak aku ni..hehe...stress yang ade aku dah tak terfikir dah pun...hee..just nice kan? hope situasi ni akan kekal sampai aku tamat study kat sini..yela..umah sewa ni pun dah macam umah sendiri la kan..cume beza nye aku tak tinggal ngan family je..musafir la katekan...ngeee~

p/s: tak perlu membenci atau berdendam...memaafkan adalah lebih afdal...nescaya hati akan tenang lama-kelamaan... (n_n)

1 comment:

  1. suke ngn pesanan tue....
    hopefully aku pon dapat memaafkan kesalahan org laen.... hehehehhe

    ReplyDelete