Sunday, August 22, 2010

Berbuka With My Family


Assalamualaikum w.b.t

Dalam bulan mulia ni aku sempat gak berbuka puasa dengan family aku kat kampung..yela kan..nanti balik dah dekat nak raye...hari tu 19.8.2010 (khamis) de gak rezki aku balik kampung..sementara tak de keje berlambak kan..just ade test 1 Mandarin je..bawak balik buku tau..hehe..

Sekarang ni aku dah kembali ke rumah sewa ku...rase sekejap je duk kat umah...even 3hari dii kampung...aisey..huhu..tapi xpela..aku kene balik umah sewa gak..untuk teruskan stdy yang tinggal beberapa bulan ni..insyaAllah..amin...

balik kampung, sume stress hilang (even xde sgt pn..hehe)..mmg betul la kan...Rumahku Syurgaku..agree sangat2...balik umah hati tenang je...hilang fikiran yang berserabut & kusut tu...

P/s: Tak perlu berpura2 untuk sesuatu

No comments:

Post a Comment