Thursday, April 29, 2010

Final Exam Ku di Semester 7


Assalammualaikum...

Sekarang ni musim final exam kan???ade student yg bru je lepas hbs final..ade yg bulan 6 nti...dan di UniKL...dua minggu ini adalah final exam mode : 26 April 2010 - 8 May 2010...sume org akn membzkan diri ngn stdy..hehe..termasuklah aku...lallala...aku ade 4 paper kali ni:

29-4-2010 = Database Management for Engineers
30-4-2010 = Fundamental of Management Science
3-5-2010 = Sixsigma Methodology
7-5-2010 = Stragegic Management

setiap subjek ni mencabar sgt2..huhnu...sume org akn ckp mcm ni kan???bgku...xtaula pointer sem ni mcm mane..aku hnye mampu berusaha..dan aku bertawakkal kepada Allah..aku terima setiap qada' & qadar yg telah tertulis untukku...aku mampu berjuang sehabisnya..tp Allah yg menetukan segalanya..dedicated this song for those who's in final exam mood...


Fikirkan Boleh

Jika kau fikirkan kau boleh
Kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu-ragu
Usahamu tidak menentu

Jika kau fikirkan kekalahan
Kau hampiri kegagalan
Jika kau fikirkan kemenangan
Kau hampiri kejayaan

Engkaulah apa kau fikirkan
Terkandung dalam pemikiran
Kau fikir boleh melakukan
Fikirkan boleh

Percaya apa kau lakukan
Tabah apa kau usahakan
Bertindak atas kemampuan
Engkau boleh

p/s: RESTU KELUARGA+ USAHA+TAWAKAL+DOA => HEPI ENDING

Aku baru je lepas satu paper hari ni..alhamdulillah...syukur pada Allah...mudah2an setiap paper yg aku amik dilalui dengan sempurna...InsyaAllah...amin

No comments:

Post a Comment