Saturday, March 27, 2010

Ape Yg Dirancang...Tak Dibuat...GERAM DGN DIRI SENDIRI!


Assalam..


sedih la dgn diri sendiri..aku plan len..len yg aku wat..mcm mn ni???aku xtau np mcm ni jdnyer..huhuh..kekuatan dlm diri xckup untuk menepis segala bagai benda yg dtg...geram+kdg2 aku leh jd benci pd diri aku sendiri...pelik kan???tp tu la kenyataan nyer...atleast aku benci n geram pd diri aku..dengki pd diri sendiri..aku xbenci n dengki kat org len..huhuh....

xtau nk cite mcm mn...hurm...what should i do??? i really2 dunno...ade sape2 leh membantu saye??really need some advices....please....


Wasalam...

2 comments:

  1. kita hanya mampu merancang.. Allah yang menentukan... :-) kadang2-kala memang tersasar dengan tujuan asal(lupa).. it okla.. kan..

    ReplyDelete
  2. huhu..tp tetap geram....nk cube the best..huhu..still trying =)

    ReplyDelete