Monday, January 4, 2010

>> meMbzKaN diRi <<


assalam..

hr ni aku xpegi mane2 pn....just duk umah ajer..esok nk pegi hospital pantai..amik result darah..doakan aku selamat ye sume..riso gak...think +ve ya....

dlm duk jengah2 blog..mcm2 blog aku tgk..mcm2 pesen..hehe...aku suke tgk blog masakan..sedap2 sumenye..ade 1 blog ni..byk bangat resepinyer...try la korg tgk..click SINI..tuan punye blog ni sk memasak...nti if de mase aku nk try gak la resepi yg best2 dari blog tu..suke je tgk makanan sedap2..cuci mate katekan..hik3

itula keje aku if duk umah saje...dulu time xde blog mmg xde ape nk wat then bl tgk ramai yg dh de blog..so pintu ht dah terbuka (ecece..hehe) aku pn wat la blog ni..dan update mcm2..dari zero to full stuffs...hehe

diri aku ni kadang2 aku pn xfhm nape..if free sgt nti..aku akn pk mcm2..kdg2 tu blh depress sbb diri sendiri..btl ke?? nthla..aku pn xtau..sem2 dulu pn duk umah ok je..ni tidak..sejak dua tiga empat lima menjak nih (praktis sebut nombor..hak2)..okey xklako pn...the main prob aku bila aku dok fokus pikir pasal something pasal diri aku sampai aku blh rase kepala aku sakit sgt...sampai blh wat aku rase penat badan sgt2...ade mbe aku ni..bakal jd dresa..die ckp jgn pk bukan2..positif jer..if x nti kite akan menanbahkan kesakitan yg kite ade..

tapi tu la..itu tahun lepas..tahun 2009..sekarang dh 2010 beb..kene up sikit..bangunkan diri dgn semangat dan harapan baru..xnk stress psl diri sendiri..prob tu dtg dr dlm diri aku...not bout my babyboy or my famly probs..it's all bout myself n i...so skg dh mula azam baru lawan segala yg cube buat diri aku ini lemah...kdg2 aku pernah terasa yg diri ini suda makin jauh dgn Penciptaku (astaghfirullah)..itu semua hasutan syaitan..mungkin itu pertunjuk Allah supaya aku tidak lalai, tingkatkan lg usaha aku untuk mendapat rahmat dari Nya...so life tahun baru aku ni dh bertambah better dari sebelum ni...Alhamdulillah...aku bersyukur sgt2...Allah masih memberi peluang pd diri aku utk bangun semula...

No comments:

Post a Comment